Sunday 12 June 2011

Senangnya Dalam Hati...

Assalamualaikum,

Happy betul aku semalam... entah berapa lama aku tak jumpa dia.. rindunya janganlah kata... bila dapat jumpa tue..fuhh...!!! tak terkata rindunya... bila berjumpa lupa segalanya... huhuhu...

memang kena time kita berjumpakan...cuma...kenapalah aku tak bawak laptop aku.. kalau aku bawak sure lagi best kan..huuu...walaupun mula-mula tak ada internet kat situ...kesian aku tengok korang..macam mati kutu lak yer... 

serius time tu aku tak lapar pun lagi.. yelah pagi tu aku dah makan 2bungkus nasi lemak.. tapi sebab luch hours kan.. huhuhu..aku belilah... yang dayah malu-malu pulak... huhuhu.. aku pergi beli dengan my cayang (ieqa)..kihkih... serius tau nak belanja my cayang tapi sebab dia dah order dulu.. ceh.. sabo jela dengan dia nie..takpelah next time jumpa.. aku akan belanja my cayang yer..huhuh...mybe time birthday awak tau...jangan time tu awak bz pulak tau...

tak berhenti-henti kita berceritakan.. betul-betul disimpan yer... aku pun tak henti-henti bercakap.. yelah bayangkanlah berapa lama aku tak jumpa diaorang..tu baru bertiga..kalau berempat berkumpul sama...habis MacDonald banting...

takpe-takpe...aku akan tunggu saat kita berkumpul berempat.. walaupun syara dah datang rumah tapi tak puas juga lah... bila kite berkumpul semua sekali baru puas hati.. tu baru namanya reunion MAFIA CREW... miss you a lot..

aku nie sebenarnya pemalu sikit nak amik-amik gambar banyak-banyak..huhuu..jadi adalah sikit gambar kenangan yang sempat aku snap untuk aku jadikan kenangan kita yer..

to my dearest friends....

little ieqa : saya gembira sangat bila dapat jumpa dengan awak..banyak cerita yang kita story... apa pun yang berlaku pada awak..saya harapkan awak banyak-banyak bersabar... mungkin ada hikmah atas apa yang berlaku... apapun awk still cool..huhuhu..hope kita dapat lepak lagi yer...sayang awak...

ct nurul hidayah : walaupun baru 2minggu lepas kita jumpa..serius aku tak puas tau lepak dengan kau.. nanti ada masa kita lepak lagi tau.. memang seronok bila aku dengan kau.. kau memang kawan aku yang terbaik... payah tu nak cari kawan yang cool macam kau... nanti kita buat reunion MAFIA CREW lagi tau...huhuuu...cayang sangat dekat kau...

mawar yana : aku tahu kau baru habis exam... walaupun aku jumpa dah kau minggu lepas..sebab kau datang mengejut ke rumah aku... tapi aku nak juga kau lepak sama kitaorang...lepas nie aku tahu ko free kan... nanti kita sama-sama macam dulu tau.. diaorang semua rindukan kau.. yelah sebab diaorang mana jumpa kau lagi.. aku nie pun kebetulan ko datang rumah aku kan.. tu pun tak lama.. lepak pun sekejap je kan...nanti aku rancang tok agenda yang seterusnya tau.. apapun aku rindu dan sayang sangat dekat kau.. kaulah kembar aku dan kau juga kawan aku yang paling cool...huhuhu...

beberapa keping picture aku paparkan...huhuu...

   




         






2 comments:

PoKpEkPoKpEk said...

suuuweeeeeeetttttttttt!!!~ i loiikkkeeeeee...next tyme u blanje i ea syg :) sori lar tyme uh kamoo semue t'pakse dgr citer yg ta syok an..huhu...tatau r pasni prob ape plax yg muncol..cm de org ta puas ati nan sy je..sibok belagak cm die care sal sy!!law sy jmpe sape org uh, mmg sy cili mulot die smpai bengkak!

ainaliyana said...

takpe2...kat rumah saya ada cili putih...mak saya kata cili tu lagi pedas dari cili merah tau...and seronoklah dgr..sebab lama dah tak jumpa...so tak rasa bosan tau syg...next time jumpa lagi tau..tunggu syg tak bz tau..hehehe...^^