Wednesday 8 June 2011

Lepas Satu...

Assalamualaikum...

hari nie aku bersyukur sebab dapat lepas satu perkara yang telah lama aku tinggalkan.. aku harap lepas nie aku dapat sempurnakan lagi..ada lagi sebulan lebih jer sebelum masuk bulan Ramadhan.. aku harus habiskan dalam tempoh nie...insya-ALLAH...

hari nie juga bukan aku saja..mak dan abah pun turut sama.. abah menemani aku... dan yang bestnya... abah cadangkan masak nasi impit dan kuah soto.. kuah soto yang dibuat berbeza daripada biasa.. sekali tengok dan rasa macam kuah korma...huhuhu...apapun bila makan sedap...

hari ni juga aku dan aabah pergi pasar Olak Lempit... aku dan baah membeli kuih dan sedikit sayur serta beberapa barang.. Pasar Olak Lempit nie taklah padat sangat macam pasar Taman Sri Putra..(rumah lama aku dulu..)

No comments: