Tuesday 4 January 2011

selesai sudah

Hari ini tamat sudah urusan aku di WISDEC.. aku akan merindui suasana di sana.. walaupun seketika, tapi banyak juga pengalaman dan suasana yang unik aku alami sepanjang aku berada di sana.. i will be miss u all.. especially byeti yang comey.. since u masuk.. i langsung tak sunyi..ada juga teman untuk i berbual dan bergurau.. i tahu u pasti sunyi after diz kan.. u jangan risau yer.. akan ceria semula WISDEC dengan ini tu yer. insan-insan yang study situ.. chill girl.. hehehe.. layan jela movie yang i bagi tu yer..hehhe.. i tak rela betul layan cerita saw tu.. kenapalah u sanggup tengok yer..adeh.. tadi dapat minum pun kira best jugakan.. huhu.. entah bila lagikan nak lepak sama?? tak teringin ke nak hang out sama-sama??hehhe.. ops!!! i lupa yang u bz dengan kerja rite.. hehehe..keje berbaik tau..hehhee.. i will be miss u so much..huhuhu..~

Lepas ni tunggu nak balik ke tempat belajar.. rasa berat pun ada nak balik sana.. sebab ada tanggungjawap yang perlu dipikul.. kalau tak nak pegang jawatan tu boleh tak?? kenapalah bagi jawatan tu kat aku.. dah tahu aku ni pemalas lagi bagi jawatan berat tu kat aku.. hai.. untung-untung semester ni aku tak pack macam sebelum ni tapi tak bermakna aku harus tumpu pada jawatan tu.. nasiblah korang.. kalau aku baik..aku peganglah jawata tu sebaiknya.. jika tidak.. tak tahulah..huhu..~

Mahu rilex sepuasnya sebab report dah siap.. boleh hantar dah kat cik shila.. hehhee.. hari jumaat juga aku hantar..bukan sekarang..huhuhu..komen en.firdaus cukup membina bagi aku untuk aku teruskan usaha aku..terkejut juga en.firdaus bila dapat tahu yang aku dah start kuliah..dia ingatkan minggu depan.. kiranya dia still backup aku.. sebab aku tak dapat cop dari en.basri.. apalah nasib aku waktu nak habis praktikal..hai.. beginilah nasib anak kesepian..hahaha..~

Baru boleh fikir apa azam aku tahun nie,..kalau tidak asyik fikir report saja.. apalah aku nie.. dah berapa hari bulan baru nak fikir azam tahun ni ker??hahaha..teruk betul aku nie..dah..dah..dah.. aku kena fikirkan sekarang nie juga..bagilah aku fikir yer..daar..~


No comments: