Wednesday 5 January 2011

adakah aku mampu laksanakan tahun nie?

  • mendapatkan pointer yang cantik untuk tamatkan diploma aku
  • meneruskan perjuangan ke peringkat degree
  • mengambil bidang pendidikan yang sedang bermain difikiran
  • meminta maaf kepada semua orang yang telah aku lukakan hati mereka selama ini
  • merawat hati yang tengah luka
  • mencari identiti sebenar diri
  • melepaskan segala kesulitan yang bermain di kepala
  • berjumpa dengan orang yang aku nak sangat jumpa
  • nak jumpa semua kawan-kawan lelaki yang pernah aku kawan
  • nak jumpa best friend dan lepak sampai puas
  • nak rasa terus bahagia
  • nak lebih serius dalam sesebuah persahabatan
  • mengharap sesuatu pulang semula
  • nak sihatkan semula fizikal aku
  • nak kurus (dapat ker?)
  • dapat mengekalkanpersonaliti
  • menjadi lebih pendiam
  • ubah perangai buruk kepada yang baik
  • jangan cepat tuduh orang macam-macam
  • buat orang happy jer(yang penting diri sendiri dulu lah..)
  • apa lagi nie..
  • hahahhaha...
  • dah mula dah...
  • jangan mulakan lagi...
  • cukup setakat ini sahaja..
  • setahun yang belum pasti tamat..
  • berdoa agar sentiasa sejahtera hendaknya..
  • daar..~

No comments: