Saturday 1 January 2011

baby 2011

first aku nak say HAPPY NEW YEAR 2011..
wah..makin meningkat angkat tahun..
sekaligus meningkat usiaku,..
dalam tidak aku sedari..
terasa semakin tualah diri ini..
haruslah terima hakikat..wah...
apa azam aku tahun nie yer??
aku macam rasakan azam tahun lepas pun tak tercapai lagi..
bukan macam lagi dah memang tak tercapai lagi..
bila nak tercapai nie??
aku harus capaikan apa yang aku inginkan selama ni??
heehhe..
dan tarikh tahun ni cantik juga..
tapi aku nak tggu tahun2012..
kenapa??adalah..hahha..
sebab tu ada kaitan dengan birthday aku tu..
ngada-ngada pulak aku nie..
hehhe..
tahun ni juga aku nak cakap..
aku dah nak habis diploma..
wahh...
pejam celik dah nak tamat..
dan akan aku melangkah seterusnya insyallah..
pointer sem nie kena naikkan lagi..
baru buleh dapat apa yang aku impikan selama nie..
be a teacher??
kelakarkan..layak ke muka ni jadi cikgu??
tapi itulah impian aku sejak aku masuk diploma..
apapun aku seperti dapat rasakan yang aku akan lebih ke situ..
hati aku sering berkata..
so after diz..gud back jengka..
hahaha..
(sedarlah diri awak akan ke jengka lagilah..awak masih student situ..)
apapun tahun aku akan hadapi dengan penuh redha dan semangat..
perkara yang telah berlaku tahun 2010..
anggaplah itu kehidupan sebenar yang masih kecil..
masih banyak lagi diluar..
akan aku berdiri di atas kaki sendiri selepas ini..
huhuhu..
belagak pula..
hakikat tu..
banyak yang telah aku alami selama 2010..
jatuh bangun yang telah terjadi kepada diri aku..
so start baby 2011 ni..
aku perlu berazam bahawa apa yang baik di teruskan..
yang tidak baik ditinggalkan..
be mature bila nak buat keputusan..
menjadi orang yang lebih berguna..
buktikan aku mampu lakukan..
lakukan segalanya...
yeaaa...hhhh!!!~~~

No comments: