Wednesday 5 January 2011

JUst WaLk...



Kenapalah sejak tahun baru nie aku hilang semanagat sudah nak study.. dulu kalau nak balik u aku antara yang cepat balik..tapi kali ni..lemah jer..rasa semangat aku hilang segalanya.. tahulah dah sem akhir patut rasa bangga sebab nak habis dah tapi aku tak.. pada awalnya aku ingatkan masalah aku hanya takutkan penempatan kolej aku takkan dapat tapi bila dah daftar.. tu bukan masalah aku.. sehingga kini aku tak tahu napa dengan diri aku.. dan hari ni har last aku di rumah.. esok dah balik tempat belajar aku.. kalau tak sebab kena hantar report, takde aku nak balik lagi.. duduk rumah jer.. beratnye kali nie..tapi kenapa?? oh mengapa jadi begini.. selemahnya-lemahnya aku rasakan sekarang.. aku perlukan suatu nafas yang mampu memberikan aku semula semangat.. aku seperti rasakan aku seperti kehilangan sesuatu.. aku seperti jauh dengan sesuatu.. rasa hati aku terlalu kosong.. apakah ni kerana aku.. baru aku tahu.. kerana itu.. oh tak boleh jadi.. aku perlu atasi semuanya ini..

Apakah aku mampu harungi 4bulan aku di sana? apakah mampu aku menengani segala ini.. beratnya.. hati aku ingin sekali melepaskannya tapi aku tak mampu.. aku tak mampu lagi untuk berdepan dengan semua ni.. perit 4bulan.. oh..kenapa tahun yang baru aku begitu down?? sekali aku down bukan mudah untuk aku bangkit semula.. masa yang panjang aku perlukan untuk aku bangkit semula..aku harap dengan balik aku ke sana aku mampu hadapi semua nie.. aku dapat jauhkan dari segala ini..

No comments: