Monday 27 September 2010

terasa sekarang

sejak seminggu aku berkuliah semula sehingga aku rehat seketika...aku jadi kurang makan dan kadang-kadang tak makan langsung..kalau aku boleh puasa memang dah banyak puasa ganti aku dapat habiskan..tapi dayanya..kini aku memang kurang makan..malam tak makan dah..jaga badan ke aku nie? mungkin juga nak jaga badan.. yelah sejak raya badan aku naik sangat-sangat..terlalu comey pulaks tue.. tu yang kena control makan.. tapi pada awalnya bukan niat aku nak kurang makna pun..entahlah dengan sendirinya aku jadi kurang makan..tengok makanan kat cafe aku jadi mual..dan baru ni ada juga aku makan, keluar balik apa yang aku makan...tu yang membuatkan aku makin kurus(ceh perasan betul..baru seminggu perasan kurus..)..kalau dah sebulan mau riak dah aku nie..hehehhe...

jadi sebelum nak jadi tu semua aku haru sedarkan diri aku nie..aku harus humble gitu..tapi boleh ker???hehehhe..tunggu jelah..cuma aku sekarang ada hajat yang aku inginkan sangat-sangat..cuma aku tahu ia akan mengambil masa yang lama untuk aku capaikan..jadi aku kenalah sabar dan teruskana usaha kalau aku nak capaikan hajat aku tue..

No comments: