Wednesday 8 September 2010

baju raya

merah + putih = baju kurung

hitam + hijau = jubah

tapikan tudung macam mana?? sehingga kini tiada jawapan.. huhuhu.. bukan apa.. ada yang sarankan aku pakai selendang.. ada yang suruh aku pakai tudung sarung jer tapi yang jenis labuhla..aku ada try.. memang kenalah.. mungkin sebab trend zaman sekaranglah pakai tudung jenis tue.. aku sebenarnya lagi selesa pakai tudung bawal biasa jer.. sebba dah biasakan.. tapi sebab nak menampakkkan kelainan jadi nak cubalah jenis tudung lain...jadi patut kah aku hanya pakai selendang atau tudung sarung atau kedua-duanya aku try...hahahah..memang tamak lau gitu..tapi bukan tamak...sebab aku ada dua-dua tudung tu.. takpe.. nanti dah raya aku tunjuk gambar aku pakai tudung tue yer... ada contohnya...


ni aku pakai tudung sarung

ni pulak selendang yang baru aku beli ditambah dengan tudung sarung kecik..
mana ok???

No comments: