Monday 13 September 2010

3 hari beraya..

Selama 3hari yang diperuntukkan untuk beraya di kampung... walaupun tak lama..tapi cukup bermakna... yang penting dapat balik kampung jugakla..kiranya aku masih ada kampung lagilah...daripada setengah orang yang takde kampung..macam mana lah..aku bersyukur sangat kiranya aku maish punyai keluarga di kampung...

Gambar raya yer??nantilah aku update letak dalam warna-warni nie yer... buat masa ini..aku malaslah nak update lagilah...lagipun gambarnya pun belum masuk lagi dalam jinggo...kalau dah masuk nanti aku tayangkan habis-habisan dalam warna-warni nie..baru vogue gitu..hahaha..tak delah aku lawak jela...hehhe... tapi memang lainlah aku rasa raya tahun nie...dengan baju raya yang agak vogue bagi aku..tak pernah aku pakai baju raya selawa tue...huhuhuhu.. nanti aku masukkan yer...tunggu tau...


No comments: