Monday 6 September 2010

seksa fizikal

baru aku macam mana rasa sakitnya bila baby teeth keluar..hahahaha.. seminggu aku aku menahan kesakitan sehingga kenikmatan untuk aku makan tiada.. tapi makan tetap wajiblah... tu tak boleh di elakkanlah...hehee.. memang pening kepala bila mula-mula kena tue.. pipi aku membenjol... adeh.. kenapa di bulan puasa aku alami semua ini???? seksa tol... tak suka aku.. tapi apakan daya dugaan aku di bulan puasa memang begitu.. redha jelah....nasib baik takde effect waktu aku jawap test .. rilex je bila jawap tue.. cuma waktu tue kepala fikir nak balik jer.. tak sabar nak balik rumah...jawap test pun ntahlah ok jer.. apa yang aku semuanya masuk dan aku harap apa yang aku jawap tue kenalah.. yelah kepala asyik fikir rumahkan jadi macam tue lah...

nie nak cerita macam mana aku boleh terjadinya gusi bengkak...

macam nie...

pagi isnin tue takde pape lagila..cuma rasa tak selesa boelh lagilah pergi kelas rilex jelah pegi kelas MGT..ala kelas en.ZAid.. balik dari kelas dia aku masuk tidur kes puasa punya pasalkan dan kelas seterusnya kol2.. jadi aku tidurlah... bila aku bangun pukul 1.30 tgh hari.. kepala aku pening sangat-sangat dan pipi aku yang cute nie terasa sangat berdenyut-denyut.. waktu aku kapit gigi aku.. terasa sangat sakit.. nak bangun dari tidur pun tak dapat kes sakit sangat punya hal.. jadi aku pun message dekat irah yang berbunyi begini

"irah,aku tak datang kelas..aku sakit gigi...."

dan tiada respon tak kisah asalkan aku dah bagitahu yang aku takkan datang kelas gara-gara gigiku nie.. rumate aku pun pelik napa aku tak pergi kelas... aku cakaplah aku sakit gigi.. tapi aku tak pergi bukan saja-saja.. bukan senang aku nak ponteng kelas gitu jer.. kol2.30 ptg tue aku pergi ke medic untuk dapatkan MC.. tu main utama aku.. ikutkan aku tak nak pun pergi.. lagipun sebab dah kena ceramah dengan seseorang.. kalau tak pergi kata aku nie degil sangat.. yelah aku nie bab ke klinik nie memang degil bukan takut tapi malaslah nak mengadap muka doktor.. pernah tue aku datang kene perli jer..sabar jer tau... kang tak datang kata apa laks.. adeh... tapi yang check aku tue bukan doctor tapi penolong pegawai yang bertugas.. jadi kena ceramah sikitlah..huhuhu..then dapat jugak aku cuti rehat waktu kelas en.zul.. jadi bukan sengaja aku tak pergi kelas,..nampak ok tapi sebenarnya sakit tue.. memang terseksa lah....

tapi yang bestnya malam tue malam ambang kemerdekaanlah.. best jugaklah sebab dapat sambut walaupun bosan dan tension sebab tak dapat kupon..motif aku pergi sebab nak dapatkan kupon bukan apa pun..tak hingin pun aku sambut sebenarnya.. yang jadi bestnya jam tepat kol12 tgh malam..kiteorang nyanyi lagu kebangsaan.. dengan semangatnya..hahhaha..padahal bengkak gusi aku tue.. tapi aku tak kisah pun..cume geram je dengan faizah sebab asyik perli aku jer pasal aku bengkak gusi..takpe-takpe..aku sabar je dengan dia tue...

dan esoknya takde kelas sebab cutikan..jadi apa yang aku buat adalah tidur dalam bilik dan start study ekonomi..test en.zahran...memang pengalamanlah gusi bengkak gara-gara gigi hujung tumbuh..adeh...cuma kjira aku bersyukur sebab tak sakit teruk sangat sampai nak demam lama-lama..hehehehtula cerita aku saat baby teeth akhir aku tumbuh...jadi lepas nie aku tak buleh meninggi lagila..membesar yela..hahahhaa

No comments: