Thursday 18 July 2013

End Semester 4...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Setelah hampir 4bulan menempuh suka duka semester 4.. akhirnya tamat juga aku harungi nya.. dengan jam kredit yang agak banyak.. tak pernah aku ambil sebanyak tue.. sebanyak 24 jam kredit dan sebanyak 7subjek yang mempunyai peperiksaan akhir.. sangat-sangat mencabar sekali.. in sha allh dengan usaha yang berbaloi ini.. akan membuahkan hasil yang baik.. in sha allah... huhuhu...

So..pengalaman pertama juga menghadapi peperiksaan 3terakhir di bulan Ramadhan.. agak mencabar.. time diploma dulu pernah juga merasa berpuasa di bulan Ramadhan.. menjalankan aktiviti kuliah.. pergi ke hutan di bulan puasa,, tapi smeua tu tak sama seperti menjawap periksa di bulan Ramadhan...Ia lebih mencabar.. dan ada baik juga berpuasa di bulan Ramadhan...huhuhuhu....


Thanks full juga dengan adik aku sorang iaitu Nur Syairahtul Ain yang banyak tolong aku dalam cover subjek-subjek final... banyak juga yang aku dapat bila aku belajar dengan dia.. terlalu banyak dia membantu aku dalam mengharungi hari-hari yang sukar.. dan juga semangat yang diberikan.. tak salah untuk aku berkawan dengannya asalkan dengan tujuan yang baik..huhuh.. thanks dear.. i'm really happy with you dear.. kihkih...




Jadi sepanjang cuti apa lagi aktiviti yang mampu dilakukan dibulan puasa ya?? hahhaha.. tiada apa yang dapat dilakukan melainkan duduk di rumah.. huhuhu.. keluar memang tiada apa yang best pun..


Cuma minggu lepas, dapat juga hang out dengan best friends aku "Mafia Crew" di Tanjung Harapan Pelabuhan Klang Utara... Pengalaman yang sangat best... berbuka puasa dengan sahabat handai.. tak pernah pun sebelum ni berbuka bersama diaorang.. Syukur Alhamdulillah semuanya berjalan dnegan lancar..



No comments: