Monday 24 December 2012

Sumbang kata-kata ini

Salam...

serius begitu lama aku tak update warna-warni yang dah tiada rupa warna-warni nya.. dan sedar diri.. tiada siapa pun nak baca warna aku nie lagi.. tak apa.. aku faham.. (ceh perasan sangat tue macam ramai peminat yang nak baca blog yang tak pernah tukar background..dan lapuk dah..)

Sekarang tiada masa untuk aku update ini semua.. banyak lagi yang perlu aku fikirkan.... tapi walau bagaimana pun aku tak pernah lupakan yang SATU...

sebenar nya aku tak tahu nak story tentang apa... dalam benak nie banyak sangat nak aku cerita.. tapi tak tahu nak cerita macam mana. Bila tengok orang boleh update blog hari-hari, idea dia tak pernah kering.. Bagus orang macam tue.. Memang dia membuat lama blog ini adalah untuk menyampaikan pesanan-pesanan yang baik kepada orang kat luar sana.. Sedangkan aku? Hanyalah untuk tatapan diri sendiri. Huhuhu...

Bukan senangn nak update blog kalau tak ada idea yang bernas nak di ceritakan.. serius aku katakan aku telah kekeringan idea untuk update blog aku yang sedikit pun tiada ubahnya,. sama jer macam dulu.. still pages sama.. takde perubahan langsung.. minta maaflah yer..

But bagi aku.. walaupun aku nie kekurangan idea nak update blog aku nie.. tapi draft dalam blogger aku nie jangan katalah., memang banyak aku biarkan macam tue jer.. ada tu dah panjang-panjang aku taip.. then stop macam tue jer.. sebab kan aku dah tak tahu nak update apa lagi.. hilang segala ayat-ayat aku nak letak dalam blog nie..kihkih..

For the next post mungkin aku akan story lebih-lebih kot.. sekarang nie no idea.. nak exam nie..huhuu..salam...

No comments: