Friday 28 December 2012

my new twitter

salam....

saja capture picture web tweet aku...

akhirnya aku ada juga akaun twitter yang sampai sekarang aku tak faham nak menggunanya..

aku assume sama macam facebook sudahlah kan..huhuhu..

btw follower aku pun seciput jer.. sikit jer..huhuhu...

first-first buat twitter.. following semua artis-artis terkenal..

bukan apa..sebab tak tau..jadi aku follower jelah artis-artis yang top-top nie..

nak-nak yang kaki twitter nie..lagilah aku follow...

but after follower aku mula bertambah (kawan-kawan)..

aku mula remove artis-artis top-top dan tinggalkan yang betul-betul aku minat jer..

minta maaflah artis-artis lain..bukan tak minat tapi tak nak tahu hal kamu semua..

nanti jadi mengumpat bagailah..

lebih baik aku follow yang aku minat dan yang aku kena; sahaja..

siapa nak follow aku..boleh jer follow.. dengan menggunakan nama @ainaliyana_lee..

sama jer dengan nama facebook aku...

tapi yang aku kenal jerlah aku approve..

bukan apa..berjaga-jaga...

thanks semua..

No comments: