Thursday 26 January 2012

BErdoa Kepada SAHabAtku

Salam..
semalam aku dapat berita dari sahabatku SYARA.. dia post ke wall aku.. dia bagitahu aku bahawa mak DAYAH excident.. terkejut juga aku.. dia cakap agak teruk.. Dayah telefon Syara rasanya.. jadi aku malam tu cuba hubungai Dayah..memang dia angkat tapi dia seperti sibuk..dengar suara dia pun agak sedih..suara dia seperti orang tengah menangis..yelah siapa tak sedih ahli keluarga excident..ibu dia pulak tue.. pukul 12 lebih Dayah ada telefon aku..tapi waktu tu ak dah tido..cepat pulak aku tidur sekarang nie..huhu..



esok pagi tu..iaitu pagi tadi..aku msg dia..dia ckp malam tadi mak dia kena bedah..rasanya takde pape dah kot sekarang nie..sebab mak dia telah di masukkan ke wad.. aku mendoakan agar mak Dayah tak pape dan diharap sangat ibu Dayah cepat sembuh dan Dayah dapat tabah harungi dugaan ini..aku tetap sayangkan ko.. dan berdoa agar segalanya selamat..

No comments: