Monday 16 January 2012

sayang-sayang saya...


salam teman-teman.. setelah sekian lama aku menyepi tanpa gambar terbaru..aku kini kembali.. aku rindu juga nak masukkan gambar-gambar nie.. lama juga aku simpan gambar nie..picture atas ni aku ambil time tue aku study di kfc seksyen 2.. datang bukan makan saja tau..kami study.. saja nak cari port luar dari kampus.. memang bestlah..lagi best kalau orang belanja..jimat duit aku nie..huhuh..nampak muka aku mengantukkan?? jangan kata memang mengantuk pun.. study punya pasal.. gambar nie di ambil oleh adli yang sengal..hahhaa.. tapi kerana aku nie pantang tengok kamera..wajiblah posing..hahhaha...ada banyak lagi gambar sebenarnya.,.
tapi yan ada nie semuanya yang terbaik dari ladang kamera aku yer..hahhaa.. terima kasih semua yang sudi keluar bersama-sama..sambil menghabiskan duit..hahaha...aku sayang sangat kat korang semua tau..huhu


nampak beno muka mengantuk aku nie.. siapa tak mengatuk.. aku nie cepat jem kalu dah banyak sangat baca.. hahaha.. baca ke? mengira adalah.. berapa jam mengadap..memang pecahlah..hahahha

dari kiri iz..muni..suliha..
iz tu kawan aku tapi rapat dengan muni dah..ada jodoh kot diaorang..
hahahha..sweet2..


aku..muni.dan leha,.
adli yang snap..memang best keluar makan dengan diaorang
lagi best orang belanja aku..
memang aku hepi sangatlah..terima kasih yer..=)



kak fatin dengan abg hafiz.. ni last jumpa sebelum abg hafiz sambung belajar
akak fatin memang spoting..comel sangat..
lepak bersama...memang kelaka lah..=)




buat muka comel pulak dia nie..
aku suka picture nie sebab ada lampu tue..
jadi nampak gambar lebih semula jadi..
thanks adli sebab spoting bergambar..=)





         

No comments: