Wednesday 11 January 2012

lapang seketika..

salam..

rindu sangatlah dengan dunia alam maya nie.. hampir seminggu aku tak mengadapnya.. aku pulun exam... macam nie lah kalau study last minute.. aku terpaksa korbankan segalanya demi mencapai sesuatu yang aku inginkan.. tapi mampu kah aku lakukan semua tue?? huhuh.. dan ternyata aku mampu lalui.. aku mampu lepaskan perkara yang paling berat aku boleh lepaskan sebelum nie.. memang berbaloi lah.. memang mengadap buku memanjang.. menjadi pengunjung libary uitm nie.. thanks sangat dengan kak fatin.. kak zahidah dan adli sebab sudi study bersama.. memang aku gembira sangat dapat belajar dengan korang.. lepas nie ada lagi paper... kita study sama-sama lagi.. sayang korang semua.. muuaahhh...~

tak pernah aku study sampai bengkak-bengkak mata yang terlampau begini.. baru aku tahu kehidupan sebagai mahasiswa di tempat yang lebih besar.. tak sama ketika aku di alam diploma.. memang banyak perbezaannye.. tapi aku bersyukur mempunyai teman-teman yang tidak sedikit lokek tuk berkongsi ilmu.. aku rasa bersyukur sangat.. walaupun kita hanya sikit... tapi besar balasannya.. aku sayang sangat-sangat dengan u guys..."Kak Fatin..Kak Zahidah.. SuLiha.. SuHAida..Adli..."""....

tak nak berpisah dengan korang..(boleh tak aku bagi statement begitu??huhuhu)...tapi tu yang aku rasakan sekarang.. tapi aku tak boleh cepat melatah..kerana perjalanan kita masih jauh lagi...masih banyak yang perlu dikejarkan lagi..huhuhu...

No comments: