Monday 30 May 2011

terubat RinDu SekeTiKa...

Assalamualaikum...

Terubat rindu aku pada Dayah.. aku dapat jumpa dia...dapat keluar sama dengan dia.. walaupun pada awalnya rancangan nak keluar bersama Syara...tapi disebabkan masalah yang tidak dapat dia elakkan..aku tak dapat nak bejumpa dengan syara.. tak pelah next time jumpa lagilah... Rindu aku masih tak terubat pada Ieqa dan Syara je.. Terima kasih Dayah sebab boleh keluar bersama..

Memang tak boleh lupalah time kita keluar tue.. aku rasa serba salah sangat.. thanks pada yang belanja aku.. bersyukur sangat..jasa anda amat dihargai...huhuu...kalau tahu orang nak belanjakan..aku pilih tempat makan yang lagi sedap..rugi pulak..hahahha... takpe..mana tahu dapat lagi next time kan..hahhahhaha..

serius aku tak sangka kawan aku nie penakut juga yer..huhuhu..cute juga waktu tengok korang takut... hahhaha.. aku juga yang tak rasa apa..duduk tengah-tengah lagi tau....memang aku layan sungguh sampai tengok orang lain takut-takut...ish3...

aku harap bulan 6 ni kita dapat keluar berempat pula lah.. sebab aku rindu sangat nak berkumpul dengan ahli mafia crew nie... tak terkata rindu aku pada korang... harap lepas nie kita semua ada masa untuk enjoy bersama...aku duduk rumah nie dah lama beno..tak tahu nak buat apa... kalau dapat keluar bersama sahabat-sahabatku nie.. terisi juga masa aku selama aku berada di rumah...

wahai Syara...
"jangan lepas nie kau bagi alasan macam hari tu.. sapalah nak habis pizza yang banyak lebih tau..kecian kat aku..semua naya aku..waaaa....!!!lepas nie ko kena habiskan pula bahagian ko...."

wahai Ieqa...
"harap awk lepas ni punyai masa untuk bersama dan enjoy bersama...banyak sangat gosip nak story dekat awk tau...siapkan lekas kerja awk tu tau..sy akan tunggu awk..rindu awk sangat-sangat..."

Wahai dayah...
"Walaupun kita dah jumpa..tapi aku tak puas nak berjumpa ko lagi...harap kita boleh jumpa lagi..untuk kita lebih banyak gosip tau...terima kasih sebab kau buat aku gembira sepanjang kita berjumpa..banyak sangat aku gelak..sebab ada je yang buat aku geram...memang geram betul...takkan aku lupa..."

No comments: