Wednesday 25 May 2011

Semuanya dah berakhir

assalamualaikum...

pagi-pagi lagi abah dah say tahniah dekat aku..dengan tak buka mata dan mamai-mamai...aku ye kan je semuanya...tak tahu pula begitu cepat result keluar...mana aci nie abah tengok dulu...wah....pagi-pagi aku on Jinggo aku... nasib baik internet sudah oki.. kalau belum lagi mahu menangis-nangis aku...huhuhu.. dahlah malam tu tidur lewat sebab memikirkan hal duniawi yang takkan selesai sampai bila-bila..tambahan pula dengan melayan cerita princess hours...

begitu senang bila aku ke laman student portal UiTM... ingat macam dulu lagi.. lambat dan lembab...huhuhu.. dan lebih mudah boleh tengok keputusan di email masing-masing.. bersyukurlah bila aku tengok result aku.. yang penting aku lepas untuk semuanya.. nak kata apa dahkan..tu lah result aku..tak seberapa baik kot...huhuhu.. apa yang penting sekarang nia aku tunggu tawaran pula.. apalah yang aku akan dapat nanti.. apakah aku akan dapat kos yang aku mohon itu.. jawapan masih dinantikan..hehehhe...

tamat sudah diploma aku...berakhir juga 3tahun aku di Jengka.. selama 3tahun di Jengka... liku-liku kehidupan yang dilalui.. dapat juga aku harungi dengan baiknya.. dan aku dapat tamatnya dengan baik.. walaupun penamat aku ni bukan berakhir dengan kegembiraan keseluruhannya... akan aku gagahkan jua dalam menghadapinya... huhuhu..ayat pasrah je tu...menyampah aku... apalah dah jadi dengan aku nie..adeh...

No comments: