Tuesday, 31 May 2011

Nice Song..dan Juga Video Clip nye...

        video



"Cubalah kau mengerti
  Perasaan hatiku
  Ku cinta kamu
  Hanya itu aku tahu"





                               " Dan takkan terulang lagi
                                 Silapku yang dulu
                                Meninggalkanmu
                                Untuk kedua kali takkan berlaku"





                   " Aku akan selalu
                     Menjaga dan mencintaimu
                   Aku janji padamu
                   Takkan menduakanmu"





                                                 " Dan takkan terulang lagi
                                                  Silapku yang dulu
                                                  Meninggalkanmu
                                                  Untuk kedua kali takkan berlaku"



"Aku janji padamu
Akan mencintaimu
Takkan menduakanmu"






                  Adakah lagu nie ada kaitan dengan aku??hahahha...ada kot..siapalah kan...best juga kalau ada..maklumlah dah banyak sangat kenangan..jadi bila dengar lagu nie..memang ada kenanganlah...ceh..ceh..mengaku pulak aku kali nie...takpe..untuk kali ni aku mengaku tentang perasaan aku nie..tak salah untuk mengakui perasaan nie..daripada tekubur jer dalam hati..baik lepas jelah.. entah orang faham atau tidak biarlah..yang penting aku yang memahami..kerana aku tahu masih banyak lagi rahsia yang belum diceritakan dan belum diluahkan... luahkan apa yang patut jer..jangan lebih-lebih.. sungguh bahaya..tidak baik untuk kesihatan yer....

             Siapa yang pernah menjadi kenangan dalam diari hidup aku...takkan pernah aku lupakan..kerana segala kenangan itulah menjadikan aku hari nie..mengapa aku cipta segala kenangan nie...???kerana inilah yang dinamakan kehidupan..gelak sendiri bila aku ingat kenangan lama aku..macam-macam janji yang keluar dari mulut manis...manis juga mulut aku nie dulu...aku tak menafikan..tapi tu semuanya dahulu...saat kegemilangan aku..semua itu telah berakhir saat aku menyedari diri ini..segala kenangan itu hanya layak ditinggalkan kenangan..

                 Pernah juga aku terbayangkan dan berangan.. untuk aku kumpulkan semula kenangan aku menjadikan sebuah cerita...ataupun novel..aku yakin cukup tebal jika aku buat novel sejarah kehidupan aku.. tapi aku tidak sehebat karyawan yang maat mahir sastera...kerana aku sedar aku begitu kerdil dalam ilmu pemahaman dan tatabahasa...kalaulah aku mampu lakukan..akan aku abadikan segala kenangan  aku menjadi sebuah cerita yang cukup hebat...hahahhaa...sungguh perasan aku nie...(tapi tak salah aku nak perasan..sebab aku memang kuat perasan..hahahha)



No comments: