Wednesday 19 May 2010

sampai mati aku ingat



aku tak tahu kenapalah ada orang macam tue...nasib die laki jer..lau sama jantina dengan aku memang dah kena dgn aku..tapi baik betul awek die backup..benci gile saat tue...ingat die bagus sangat..setakat besar dalam organisasi..ceh...




mulat saja besar tapi kotor..hahahaha..memang layak aku bg kat dieorang kotor..hahahahha..baru padan sama muka mereka..hahahahaha...




tapi dalam kegeraman tersemat kegembiraan dan kesedihan..hhehehehe..tapi takpelah..


kita yang rasa sendiri..bukan sapa tau punla...dan aku tak kisah dieorang tue..tak mati pun aku kalu dieorang mula tak boleh kawal mulutnya..;...hahahaha
penat juga hari ahad tu sebab malamnya ada BBQ dengan Cik Suria...Aku tak tahu ayam yang diperap jadi ke tidak..di bakar malam tue..habis juga ayam tu walaupun ayam tak cukup perap..tapi memang penat..tapi aku seronok...
lebih seronok dan aku dapat lupakan masalah yang aku alami waktu tu...


No comments: