Monday 17 May 2010

kenangan terindah

selama seminggu lawatan aku lalui.6 Kilang yang aku lawati.pelbagai ilmu yg aku perolehi.cukup bermakna bagiku.aku jugak berkesempatan untuk melihat sendiri secara dekat pelabuhan yang besarnya sepanjang 4.2km. walaupungambar tidak dibenarkan tapi aku dapat melihat sendiri secara dekat penuh rasa puas. bangunan di kawasan tue memberikan inspirasi kami untuk menjadikan kenangan selamanya. menarik minat aku untuk menyimpankan kenangan selamanya. kepuasan yang dirasai masih terasa lagi.

kepeningan mula melanda kerana report tak siap-siap lagi. selagi tak siap selagi tu aku tak merasai cuti sebulan.huhuhuhu..aku ada masa sampai khamis ini saja. jadi aku kena cepat siapkan untuk aku lulus dalam subjek wte311. nanti Cik Shila bagi Failed kat aku..taknak gitu..nak lulus.

jadi aku kena siapkan cepat report aku.Faizah dah anta comment kat aku yang dia dsah anta report die.tapi aku nie, baru masuk hari ke2. adus, sempat tak nie..idea....datanglah kau...aku perlukan kau sekarang nie..tolong.....

No comments: