Thursday 27 May 2010

kebosanan melanda

. . di sini aku berdiri..

lama jugak aku tak tulis kat blog nie...tapi bukan sengaja aku tak up-to-date..tapi sebab xde idea nak tulis...jadi aku tulis jerlah apa yang aku nak tulis...

seminggu ni aku kat rumah..aku takde buat apa punlah...hanya membesarkan badan jer..kihkihkih...

abah ada ajak pergi jogging tapi aku nie..macam-macam alasanlah...niat nak jogging sama ada tapi tak pernah tercapai lagi...nak kata takde kasut sukan..ada dah baru lagi tue..seluar track tue lah yang masalahnya...aku takde..jadi macam mana tue??haruskah aku pakai seluar lain yang penting leh buat jogging..hurm...tapi takpe yang penting niat ada...hahhahaha..

yang aku seronok duduk rumah kan..aku dapat masak..mana taknya selama kat pahang..mana ada peluang masak..duduk kolej kan...jadi takde peluanglah...pergi cafe beli terus...tue pun bagus jugak..hehehehe..(pemalas juga aku kat kolej...)...kegemaran masakan aku adalah ayam goreng madu....aku suka sangat buat...dan tulah kepakaran yang aku ada..

No comments: