Tuesday 27 August 2013

Selamanya 'Mafia Crew'


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


'Mafia Crew'

Aku tidak perlu  fikirkan lagi untuk mencari agar jadikan sahabat sejatiku.. cukuplah mereka menjadi sahabat aku sehingga akhirnya.. Walaupun bukan 24jam kami bersama.. tapi pasti saja kerinduan untuk kami bersama pasti wujud.. Bukan mudah untuk aku mencari sahabat yang cukup baik... Sehingga kini, hanya mereka sahaja yang paling terbaik buatku.. Walaupun kami tidak duduk sebumbung bersama.. Mungkin ada hikamah juga begitu.. Apatah lagi belajar bersama.. pastilah tak sama.. dengan aliran kami yang cukup berbeza.. itu bukan menghalang kami untuk berjauhan..huhuhu.. still dekat di hati..hehee...

Sepayah mana untuk kami bertemu bersama.. Kami akan cuba yang terbaik untuk berjumpa juga.. walaupun tak ramai..tapi kami juga yang terbaik...

Selagi masih kami masih bujang, selagi itu kami masih punya peluang untuk terus bersama.. bergembira bersama.. bila salah seorang dari kami melangkah ke peringkat seterusnya pasti akan rasa kekurangan.. Sebab itu, aku ingin merancang satu percutian antara kami berempat.. percutian yang membuatkan kami semua akan kenang sampai akhirnya.. hanya tunggu aku tamat belajar jer nie..

Aku harapkan percutian yang aku rancangkan nie akan membuahkan hasil yang sangat baik..itu yang aku harapkan sangat-sangat...usia kami pun semakin meningkat...pasti ada saja yang bakal berlaku tanpa kami sedar... sebelum terlambat.. ingin sekali kita semua bercuti di tempat yang sangat menarik.. habiskan masa bersama.. berseronok bersama... mungkin bercuti di pulau-pulau.. atau di gunung ganang kah..atau di hutan-hutan menanrik...atau mungkin di hotel-hotel yang cukup indah...hahahha.. hanya untuk kite berempat sahaja.. tiada yang lain...kerana aku inginkan percutian yang cukup menarik buat 'mafia crew' kita ini...

Aku berharap sangat segala rancangan aku ini akan berjalan dnegan baiknya..huhuh...aku kena rancang daripada sekarang..walaupun ia masih terlalu awal..tak apa.. perancangan yang awal perlu ada agar tidak kelam kabut dikemudian hari,..

In sha Allah...

p/s: my dearest 'mafia crew'...ketua..anak-anak buah..PA di sini ingin merancangkan suatu percutian yang cukup menarik untuk kite berempat,..mungkin ini menjadi percutian yang terbaik buat kita sebelum masing-masing melangkah ke suatu fasa yang lebih matang..in sha allah.. =)


No comments: