Monday 22 August 2011

Thanks my Abang...

Salam..
entri kali nie aku nak story pasal abang aku.. abang kandung aku yer.. bukan abang 'sayang'.. jadi jangan salah sangka pulak..

ni dia bakal peneroka estate yang terkemuka..hahhaha

sejak abang aku dah kerja nie.. akulah sebagai adik perempuan dia yang nakal.. pasti akan minta dia duit... nak-nak time dia baru dapat elaun.. hahahha... hari tue first elaun dia.. dia bagi aku duit..sebab aku dapat result cgpa diploma dengan baik.. so haruslah sebagai adik tuntut pada abang yang tercintakan..maklumlah abang kandung hanya sorang jer..hahahha... memang sungguh nakal aku dibuatnya sebab suka minta duit pada abangnya... tapi pada siapa lagikan. selepas abah dan emak..abang adalah seterusnya..hahhaa..

tapi sebenarnya bukan senang tue nak dia belanja atau minta duit nie.. kalau kena hati dia sungguh baik..fuh..duit tu macam daun jer..hahhaha.. tak kisahlah apapun abang aku memang terbaiklah dari ladang yang dia usahakan..hahhaha...

baru nie abang balik rumah..ala..memang muka suka balik rumah.. sebab kat rumah masak sedap-sedap.. kat tempat dia tak dapat rasa yang sedap-sedap nie..hahah.. pulak tu waktu dia balik..mak nuat pulut kuning..fev aku tue...hahahaha..(tapi diet aku tak tergugat pun)...abang pun suka juga kot..sebab time berbuka tue paling banyak abanglah yang makan..hahhaha..tapi xpela..mungkin sebab lama tak rasa masakan mak kan..jadi dia makan banyaklah..huhuh..
sikit sebenarnya order nie..kalau tak 2pinggan waiter tu harus anta

malam tu juga lepas terawih... kami pergi ke Kajang.. biasalah kalau dah ke Kajang tue.. tempat fev kami... sate Kajang Haji Samuri... memang superb sate dia.. puas hati kalau makan.. tambahan pula kalau ada orang yang belanja nie..memang best sangatlah..jadi sesiapa nak pujuk aku..dengan sate kajang Haji Samuri sahaja tau..hahhaha... tapi malam tue aku serius makan sikit jer.. tak seperti sebelum nie..huuhu.. mungkin sebab im on diet nie..hahaha...


khusyuk kalian makan yee...

apapun thanks so much pada abang sebab belanja kami makan sate yer..sebenarnya tak cukup malam tue..patut minta lebih..boleh buat sahur sekali..tapi takpela..next time ea..duit raya tahun sure minta dengan abang nie..tak kira..orang dah kerja haruslah meberikan pada yang masih belaja seperti aku nie..hahhaha...



muka kenyang makan sate..(kenyang ker?)


No comments: