Monday 22 August 2011

Di rumah Mak su..

Salam..

ada tak ciri-ciri keibuan??hahha

semalam aku pergi ke rumah maksu di putrajaya... biasalah hujung minggukan.. tak de buat apa kan.. lagipun maksu ajak berbuka di rumah.. jadi kami sekeluarga berbuka di rumah maksu.. abang aku tak ikut sebab dia dah balik awal ke tempat dia kerja.. so tak dapatlah abang nak berbuka bersama keluarga maksu dan nenek..

ni pun sama suke bergambar..nama dia alfi


pantang nampak kamera kakaknya nie..




lewat petang juga kami sampai ke putrajaya.. time tu juga aku bawak kamera DSLR.. biasalah budak-budakkan.. suka bergambar.. jadi aku banyaklah amik gambar cousin aku.. pandai diaorang nie posing depan kamera..suka aku tengok..huhuhu... kat bawah nie ada beberapa ppicture yang di ambil oleh aku dan adik aku... biasalah nak tunggu masa berbuka kan..buatlah apa yang patut...

hurin/kakak..


adik dan kakak


segala barang kalau boleh nak ditunjuk..

adik pun tak kurangnya...


hehhehe


boleh jadi model adik nie..

hurin di depan rumah

di taman permainan pula..

No comments: