Saturday 6 November 2010

nyum..~

hari ini aku pergi tengok pantai morib..tapi bukan turun pun sebab ramai sangat orang..banyak juga perubahan yang telah dibuat di pantai morib tue..begitu ramai pengujungnya... baguslah... atleast morib ni tak sepi lagi.. dulu sebelum pembaikan..agak sunyi morib tue.. tadi juga aku dapat tengok ombak pasang besar...hati memang nak turun tapi apakan daya dah ramai sangat orang..biasalah hujung minggulah masa untuk keluarga berkumpul..




balik tu kami singgah makan kat JUWITA..banyak juga perubahan yang berlaku dekat kedai tu..maklumla dah lama tak pergi macam tulah,..apa lagi aku pergi order chicken chop dan ABC... kenyang sangat-sangat aku makan...sampai sekarang terasa nie..adeh...kenapalah sedap sangat..huhuhu...lepas nie nak makan lagi kat situ...tapi cedih ABC tu aku tak dapat makan ice cream..sebab terjatuh...waaa...!!!cedih betul..kurang manis dah kat ABC..


nyum...bukan selalu tu...




No comments: