Monday 8 November 2010

no title to display..kihkihkih...

ikutkan aku dah balik ke tempat belajar tapi apakan daya..ada masalah yang tak dapat dielakkan jadi aku mengguhkannya.. tu yang sempat untuk aku update warna nie..jadi warna tidak sunyi..betulkan warna..ko tak sunyikan sebab aku rajin menulis dekat kau.. apa yang kau nak lagi?? walaupun simple aku hias pada kau..tapi bagi aku sudaj cukup sempurna..kerana bagi aku ini sudah cukup bagi aku..tiada apa yang perlu aku tambahkan lagi..betulkan.. tapi esok aku akan tinggalkan kau seketika..tak lama pun..hanya seminggu aku akan meninggalkan kau.. pasti kau mampu bersabarkan.. aku tahu.. sedangkan sebelum ni aku pernah tinggalkan kau lebih lama.. jadi bersabar ya sayangku.. hehehe.. aku pasti akan kembali untuk bersama kau... oklah aku rasa setakat ini saja dulu ya..nanti ada masa aku akan sambung untuk agenda yang seterusnya.. itu kalau aku ada idea...tapi biasanya bila dah mengadap warna memang ada idea je..sampai semua perkara aku lupa nak buat..hai..apalah nak jadi dengan aku nie kan..ish33..dah..dah..pergi study..ada paper yang masih menanti tue.. jangan leka tau...

No comments: