Monday 24 August 2015

Berwajah barulah Kita

                                        السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Yes!! setelah hampir setahun aku menghadap design yang sama, akhirnya aku bertukar pada yang baru.. Daripada color biru kepada color brown white.. Okey aku masih tak dapat idea umtuk background dia.. Jadi aku ambil keputusan dengan background putih tetapi depannya dengan warna yang gelap-gelap gitu...

Konsep Warna-Warna masih ada.. cuma header aku ubah dari Waiting kepada "little Girl Diary".. entah header siapa yang aku ambil pun tak tahu lah... kihkih..



Jadi tengoklah lepas ni, aku lebih rajin atau malas untuk up to date... Dan jelas sekali aku punya blog berkonsep diary.. bukannya berkonsep info atau untuk jual beli dan seangkatan dengannya... Pada siapa yang sudi emmbaca tu terima kasih banyak aku ucapkan sebabkan korang amsih sudi membaca blog aku nie.. Itu je yang aku nak jelaskan.. Segala kegembiraan aku, akan aku sediakan di sini.. Dan segala kesedihanku, akan aku simpan dengan rapinya...

Sekadar untuk melepaskan kebosanan tatkala ada masa yang lapang.. tiada salahnya kan.. atas pada masing-masing yang datang blogwalking macam tue...

1 comment:

cikkyra90.blogspot.com said...

Hahhaa.... ala buatlah diary bersama shaklee.. hihi..
Master cery kan tengah buat kelas para2 blogger.. :) jom join! Seronok tu.. :)