Wednesday 20 July 2011

kayangan

salam..

lama juga aku tak update warna... rindu sangat dekat warna... banyak pekara yang berlaku dalam tempuh aku tak update nie.. tapi aku tak nak cerita...tunggu masa dan saat baru aku ceritakan...

sebenarnya aku nak cerita apa yang aku buat semalam..tengok tajuk macam gempak..tapi takde pun...kenapa aku tulis kayangan..??ingat lagi tak cerita kayangan lakonan fazura??aku tengok cerita tu...entah kali ke berapa aku tengok cerita tue..ada lah dekat 10kali aku tengok...aku tak pernah jemu-jemu tengok cerita tue...


kerana cerita tu lah..aku wujudkan blog nie.. cerita tu memberikan aku inspirasai untuk buat blog...tapi takdelah nak story macam dalam cerita tue...memang best cerita tue...dalam diam dia menyukai anak kerabat di raja..impian setiap wanitakan...sampai aku rasakan aku dalam watak dia..huhuhu..dahlah fazura tu comey...suara dia pun boleh tahan sedap.....lembut-lembut gitu..apatah lagi english education dia..aku kalau dapat jadi macam dia...hahahhaha....perasan....

nak kata ada pengajaran cerita tue???hurm..cerita tu romantikkan..so pengajaran tok orang tengah bercinta adalah...huhuu...bila tengok cerita tu..mulalah aku berangan jadi macam dia...hahahhaha...tapi tulah..semuanya tu cerita...macam dalam novel cinta.. tak tahu kalau aku jenis gila novel macam mana pulak..lagilah berangan tah macam mana...

walaupun cerita kayangan ni dah lama..jalan cerita yang simple buat aku lebih menarik untuk aku ulang-ulang banyak kali...pada aku..sukup seronok...kalau diberikan bintang..akan aku bagi 4 bintang dari 5bintang...cukup menarik...rasa nak tengok lagi nie...hehheehe...



No comments: