Friday 22 July 2011

berlaku baik

salam..

hari nie pagi-pagi buat aku sedih... salah ke aku nak berkawan baik dengan dia??? salah ker aku nak rapat dengan dia??? aku cuma nak kenal dia lebih rapat.. seperti dia kenal aku.. sedangkan aku tak kenal pun dia lagi... tapi dia cukup kenal aku.. oleh itu aku nak tahu apakah benar dia kenal aku.. tapi kenapa tak ada kesempatan tu?? ingat aku nak buat jahat ker?? aku takkan buat jahat pada kaum aku sendiri... besar sangat ker salah aku nie.. niat aku begitu baik untuk berkawan dengan dia... aku minta cara baik.. penuh dengan kelembutan.. tapi sedih... tiada sedikit pun balasan... sedihnya aku... kira cara jahat aku ada.. tapi aku tak nak sebab aku ikhlas nak berkawan dengan dia... bukan ada siapa pun paham akan kehendak aku nie... ye aku tahu keburukan aku yang sering kali di lihat.. pernah ker semua sedar??? seriknya aku sekarang nie... memang tak patut aku jadi baik nie.. jadi jahat lah lepas nie..sejahat yang dulu.. macam tue semua orang nakkan,.. baru puas hati semua orangkan... haish... entah sampai bila aku nak sabar nie... aku buat ni semua sebab nak dia tahu siapa aku.. aku tak nak dianggap seperti yang difikirkan.. belum mengenali telah buat kesimpulan sendiri.. tak ke sakit hati bila tahu macam tue?? payah sekali kebaikkan akan diceritakan pada segenap dunia nie..tapi keburukan mudah sekali tersebar... aku tak nak jadi sebahagian tue.. takkan tak ada peluang tok semua tue???

No comments: