Saturday 14 August 2010

miss it..

rindu sangat-sangat sebab dah lama sangat tak update blog nie.. bukan malas.. tapi sebab terlalu bz membuat aku tak dapat update blog aku ni... banyak sangat cerita yang aku nak cerita dalam blog nie.. tapi entah aku dapat ceritakan atau tidak di dalam blog nie.. cuma aku boleh kata.. bulan puasa ni membuat aku lebih bersabar dalam menghadapi segala dugaan...

sebenarnya aku agak bengang dengan seseorang... aku jadi bengang kerana hanya kerana bengang dengan seseorang.. dia turut bengang dengan aku.. aku tak tahu apa salah aku sehingga dia nak juga bengang dengan aku.. sikit pun aku tak mengata dia.. tapi sejak dia bengang dengan aku.. aku jadi geram dengan dia... sehingga suatu hari, dia telah buat aku hilang sabar.. dan aku tahu tiada seorang pun yang akan berpihak pada aku ketika tu.. dan aku tak kisah asalkan aku tak nak mengata belakang lebih lama... biarlah aku lepaskan segalanya... biarlah orang lain nak mengata aku... sampai bila dia nak buat macam tu.. ingat dia seorang sahaja ada perasaan.. aku juga ada perasaan.. sekali dua aku mungkin dapat sabar tapi nie lebih dari 3kali dan dia dah melampau... aku geram sangat-sangat... aku benci dengan insan yang membuat kerja tidak ikhlas...

bila aku fikirkan semula.. adakah betul tindakan aku ni?? dan adakah dengan aku berkata begitu aku akan dipinggirkan?? tapi sampai bila nak disimpan?? sampai bila kita kena faham dia saja... lebih baik lepaskan daripada mengata belakang... tiada apa yangh dapat diselesaikan jika kita tidak bertindak dengan cepat...

aku nak dedicate kat insan ni...
aku tak marah kau atau benci kau.. tapi aku tak faham kenapa kau sikap begitu?? jangan kerana sesetengah pihak, ko hukum semuanya??? ko mungkin rasa semua nie betul tapi sebenarnya tidak... aku sebagai rakan.. aku tak nak ko terus dengan sikap begitu.. ko mampu untuk ubahnya... aku minta maaf jika kata aku tempoh hari buat ko marah pada aku.. dan aku tahu semua teman ko mengata aku dan marah dengan tindakan aku ni.. tapi pada aku tindakan aku ni wajar.. bukan untuk aku gaduh dengan ko tapi untuk ko tahu yang aku pun ada perasaan juga... jangan fikirkan diri sendiri.. mungkin ko tak nampak kesannya sekarang...tapi takpe lah.. sekali aku nak minta maaf... aku tak tahu kau akan baca blog aku atau tak tapi yang aku tahu ko ada facebook dan aku tak tahu ko rajin on9 ke tak.. tak kisahlah... hehhehehe...


No comments: