Saturday, 10 July 2010

kalaulah...

aku teringat nak main game macam budak laki main... contoh DOTA... aku bukan tahu main pun... kalau main pun ntah macam apalah.. tapi keinginan ada untuk bermain game gitu.. tengok best je main game tu.. dan heran juga macam mana budak laki sanggup jaga sampai tak nak tidur hanya kerana main game gitu.. pelik-pelik.. kalau aku tahu mainlah.. mesti aku dapat rasa best main game tue.. tapi aku tiada minat pun.. main jela.. entah pape jadinya,...

hingga kini aku berfikir..kalaulah...

2 comments:

xen said...

oo memang cmtu pun. dulu memula aku main DOTA ni kan haram sepatah pn xtau.
tp makin lama belajar dgn kawan, jadi ketagih
banyak kali skip kelas sbb men dota smpai pagi.

hehe yg peling best masa pas exam. perlawanan dota satu kolej. dari pagi smpai ke pagi esok smpai orang balik rumah

menda ni mengiankan la. xtau nape.. berantu kot

aina^dhah said...

tu aku tahu..dota ni bila dah seronok boleh jdai ketagih yang teramat..

mungkin game tu mmg sesuair untuk lelakilah..