Friday 9 July 2010

baru seminggu..

tak sampai seminggu aku di uitm aku telah dijangkiti dengan serangan selsema... syukur kena time khamis jadi apa lagi 'fly' balik rumah... tak kisahlah orang nak kata apa.. sebab minggu nie je aku free untuk aku balik rumah..lepas nie ntah bila aku dapat balik rumah lagi.. dan roomate aku pun balik juga..walaupun si faizah tak balik bahau tapi baliklah juga rumah mak uda dia kat kompleks.. kira baliklah jugakan.. dari dok sorang-sorang macam aku mula-mula balik jengka tue.. kesorangan je di kolej waktu tue.. betapa berani aku ketika tu... fuh..!!! bila fikir balik cuak juga tau..yela takde sapa yang menemani.. ditambah pula tempat baru.. jadi faham-fahamlah...

baru seminggu juga dah start meeting PERSIP... ala meeting tentang AGM yang akan diadakan pada 12julai nie... dengan rasa bangga aku meng offer diri untuk jaga bahagian kaunter bayaran.. saja ambik port tue.. senang..bosanlah duduk audi je.. nak gak rasa duduk luar je.. tapi sure datang awal tue...tapi meeting ke-2 aku tak datang sebab aku dah lebih awal fly ke rumah..huhuhuhu.. tapi takpe.. ada wakil iaitu faizah.. bendahari2 tu..

selama seminggu juga aku dah naik bosan makan-makanan yang sama dekat cafe.., adeh..baru seminggu.. lau sebulan macamlah dengan aku nie.. adeh.. help..help.. buleh kurus juga aku begini...tapi bagus juga.. ramai mengata aku comey sekarang nie.. suke aku.. hahahahhaha...(dalam hati tension jer..)

seminggu nie jugak dah start projek dengan memotong balak...kelas aku ambik pokok pulai...banyak getah tol pokok tue.. dan ada pengalaman sepanjang projek penebangan pokok tue... kenangan tak buleh lupa naik jengkaut..memang best..tapi takut gak..takut jatuh.. yelah ct hampir-hampir jatuh tapi diselamatkan oleh yassar..dah macam filem romantik saat tue..hahhahaa... tapi memang best sangat.. ada pixa aku ambik tapi tak sempat nak masuk dalam lappy.. nanti dah masuk..aku selit yer...

*minggu ke-2: bermulalah kesibukan...

No comments: