Saturday 21 August 2010

patutkah?

adakah aku nie terlalu ego atau adakah tindakan aku nie betul? sehingga kini aku tak tegur dia.. aku tak boleh tengok dia... mata aku sakit tengok dia... terlalu sakit.. kenapa yer?? sedangkan dia group dengan aku??? kenapa aku geram sangat dengan dia?? patut ke aku minta maaf pada dia secara terangan??? tapi aku rasa aku tak salah... memang patut aku cakap macam tu pada dia... dan lebih menyedihkan seluruh budak laki aku menjadi benci... tak patut benci orang tapi itu yang aku alami.. kerana geram aku yang teramat sangat sehingga seluruhnya effect..

ala..bila fikirkan balik.. biarlah.. bukan ada effect pada aku pun... cuma dalam group tu la ada effect sikit.. tapi aku akan cuba bersikap positif..maknanya be profesional..huhuhu.. kelakar pun adalah...
hehehehe...

No comments: