Friday 28 February 2014

Dusta semua itu..

...السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 

Selamat pagi yang cukup indah dengan kepanasan hari yang sudah lebih sebulan panasnya... Dengan cuaca yang tidak menentu ni.. lagi bertambah lah kekurangan dari pelbagai segi.. Apatah lagi masalah yang bermacam-macam tue..

Aku rasa nak gelak yang teramat sangat-sangat.. Mana tidaknya dalam masa seminggu aku telah berubah seperti dahulu kala.. Menjadi seorang yang aku tak nak jadi lagi dah,.. Tapi semua nie terjadi dek kerana masalah yang bodoh lagi bangang.. Terima kasih masalah yang buat aku gila dan bodoh.. Masalah yang aku tak sangka dari salah aku sendiri.. Kerana apa? kerana aku tak nak ada masalah dengan orang lain.. Biar pun masalah tu dari nya...

Tetapi hari ini.. ye.. 28 Februari.. Segalanya berubah kembali.. Kau telah merubah aku menjadi seorang yang cukup hitam dalam diri aku. Jangan pernah bermain dengan api kemarahan aku yang aku tak pernah nak tunjukkan di mata orang lain.. Kau sendiri tahu dendam aku bukan senang untuk aku hilangkan.. Tapi ia hadir kembali kerana ini.. Biar pun apa terjadi.. Aku akan hilang.. Yer.. Aku akan hilang untuk tak terbitkan dendam aku pada Kau.. Kerana dendam aku kini sudah menguasai diri aku yang bodoh ini..


No comments: