Wednesday 19 June 2013

Ia kembali lagi...

Assalamualaikum....

Seminggu lagi jer kuliah akan habis... dan peperiksaan akan bermula... wah....!!! cepatnya masa berlalu... dah nak mula periksa...apakah aku sudah bersedia untuk semua itu..waaa....!! nak lompat terus cuti boleh tak...?? tapi cuti ni aku kena target untuk siapkan proposal pulak.. bila masuk semester baru tak pening kepala aku memikirkannya.. kahkahkah... kat bawah ni tarikh aku akan mengadap final exam.. sungguh gerun,. semester yang sangat mencabar.. 7subjek yang aku bawak..semuanya mempunyai final.. sabar-sabar...

27 Jun 2013 - Material Composites and Fabrications

1 Julai 2013 -Principles and Practice of Marketing

2 Julai 2013 - Materials Processing

8 Julai 2013 - Ceramics Materials

11 Julai 2013 - Magnetic Material

13 Julai 2013 - Electronic and Semiconductor Material

14 Julai 2013 -  Physics and Technology of Non-Destructive Testing

No comments: