Thursday 25 April 2013

Hot Gosip Today...!

Assalamualaikum...

Mari-mari... mak jemah nak story morry sikit nie.. kehkehkeh... Tak delah.. Gosip apalah sangatkan.. kehkeh.. sebenarnya masalah kawan aku sorang nie.. kesian jugaklah ending story dia dengan seorang mamat senget nie.. eh silap...!! mamat elektrik.. maybe mamat tu short circuit kot kat otak dia tue sampai bertindak macam tue sekali.. haish...!! kan mula dah aku nak menyalahkan kaum adam je nie.. walaupun hakikatnya aku tak boleh salahkan mamat elektrik tu jer.. ada juga salah kawan aku tue.. cuma aku sebagai kawan kepada Ms. S aku nie, so aku haruslah berpihak pada my Ms. S.. so sorry pada  Mr. Z yer.. kau telah melukakan hati sahabat aku sehingga mengatakan kata-kata yang tak patut ko berikan pada sahabat aku tue.. puih..!!

Okey mari aku bagi sedikit sedutan message yang diberikan pada kawan aku nie...



assalamualaikum....
i just want to say...
thank because pernah jd kwn i...
i x tau andai kebaikan dan keprihatinan i wat u x selesa...
i just want to be a friend that can help when my friend in trouble...
if u rs i x de harga diri...
sorry to say...
i x layan pompuan sebarangan k...
and if u rs i terhegeh2 kat u...
u are wrong....
i knl gadis yg suci dan x....
i just x nk u terus terleka dan hanyut...
i x nk u terus lalai...
itu je...tugas i utk nasihat u dh selesai...
u nk wat pe lps ni...
u buat la...sbb i dh x terikat pe2 dh dgn u...
sayonara...
assalamualaikum....




Serius aku tak ubah sedikit pun ayat yang diberikan tue.. kawan aku ni bukanlah mat saleh sampai nak ber 'i' 'u' bagai.. dan mamat tu pun sama juga.. tengok muka masih lagi jejaka malaysia.. jadi sudah-sudahlah yer.. aku faham.. aku tak boleh salah Mr. Z tu macam tue jer.. Sebab aku tak dengar cerita dari pihak lelaki tue.. tak kisahlah,. yang buat aku geramnya.. kenapalah kau boleh cakap kawan aku macam tue sekali.. meh aku note yang mana aku paling geramkan sangat nie.. yang ni

 "i x layan pompuan sebarangan k...and if u rs i terhegeh2 kat u...u are wrong....i knl gadis yg suci dan x..."

Wah.... !! aku baca pun sentap tue.. aduh..!! ada juga lelaki macam nie.. okey meh aku cakap.. Mr.Z adakah awak ni seorang lelaki yang dah matang? mungkin kawan aku ni pernah juga buat silap dengan kau.. tapi kenapa harus hantar message sampai macam tue sekali.. ish3...!! tak sepatutnya lah.. aku harap sangat-sangat Mr. Z ko janganlah ganggu Ms. S aku lagi yer.. mungkin dia bukanlah yang terbaik untuk kau.. tapi dia tak seperti yang ko fikirkan.. dia seorang yang cukup baik.. dan sangat baik... Salah Ms. S juga sebab jatuh ahti pada insan yang tak tahu hargai seseorang...

To my Ms. S.. aku harap kau sabar dalam hadapi semua nie.. aku tahu semua tu tak patut ko laui dan tak patut dia cakap macam tue.. segala yang berlaku ini pasti ada hikmahnya.. dan pasti ada jalan yang terbaik untuk ko dan doakan jelah semoga apa yang di fikirkan semua tue tentang ko adalah salah.. saat tu nanti baru dia tahu tinggi rendah langit nie....semoga dia mendapat balasan atas apa yang dah di buat....Melukakan hati kawan aku...sedih tol...hishh....!!


No comments: