Thursday 25 April 2013

Baru Cuti dah habis!!

Assalamualaikum...

Salam sejahtera buat semua yang masih sudi melawat kamar warna-warni.. maaflah kamar warna warni sudah lama tak diperbaharui.. tiada kesempatan yang dapat dilakukan.. cuti midterm pun tak cukup.. Ya Allah.. entah berapa lama nak aku bercuti tak tahulah.. assignment terbiar macam tue jer.. laboratory report tertangguh macam tue jer.. apa mahu jadi dengan Siti Ainatul Mardhiah nie.. tak nak ber gyiyomi bagai.. hahha.. gyiyomi lah sangat.. sedar diri sikit.. umur bukan belasan tahun lagi.. taubat-taubat...

waaa....!! cepatnya cuti nak habis nie.. rasa macam baru semalam je mula cuti nye.. dah nak habis.. apa yang telah aku lakukan selam cuti ni.. aduh...!! parah macam nie.. takde yang istemewa pun yang dapat aku buat sepanjang cuti nie.. 

Eh!! sapa kata tak ada.. Selasa baru ni aku baru hang out dengan best friend aku.. which is  Dayah.. hahhaha...!! happy birthday dear.. walaupun dha dua hari berlalu.. tetapi di hari lahir ko.. aku dapat menemani dirimu.. ceh..!!! teman pun sebab kek aku pun ada juga.. walaupun kita mengambil kek yang sama tak kisahlah yang penting aku dapat spend time dengan kawan aku sorang nie.. sedihkan time bday ko jatuh pada hari orang bekerja.. dan aku minta maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak celebrate bday ko malamnya tue.. atas sebab-sebab yang tak dapat nak di elakkan.. hehehe.. sorry dear... present untuk ko pun aku tak beli.. adeh..!! ni lah akibat student takde modal nal belikan hadiah.. aku betul-betul minta maaf atas kesulitan yang terjadi yer.. Tetapi yang paling kita dapat dating bersama walaupun tak lama.. Dalam cuaca yang agak sejuk..kehkeh.. dan juga bawa aku ke hotel yang pernah ko kerja dulu.. tak pernah aku pergi dan ko bawa..best jugakla..(padahal tak masuk hotel tu pun..) sekali lagi aku sebagai sahabat ko.. mengucapakan SELAMAT HARI LAHIR YANG KE.... hahahah..  semoga apa yang ko impikan selama ini akan menjadi kenyataan dan selamat berkonvo tak lama lagi yer.. akhirnya habis belajar juga ko yer.. adeh...!! kawan-kawan aku semua dah habis belajar.. tinggal aku sorang nie jer.. kihkih... 

cuti seminggu yang tiada lebih bermakna pun.. family pun kerja.. so.. duduk rumah menyepahkan rumah jer.. wakwakakak...ok lah.. no idea dah.. buntu sangat-sangat nie.. minta maaf yer..

No comments: