Wednesday 20 June 2012

sekilas lalu sahaja

Salam..
sudah terlalu lama aku tak update blog/warna aku nie..bersawang-sawang dah dibuatnya... maklumlah kesibukan melanda aku tika saat ini.. jadi kesempatan untuk menaik taraf warna tiada kesempatannya.. harap yang ini dapat aku lakukan..

tapi apakan daya... aku terlalu sibuk dengan pelajaran..ni pun dah minggu terahir belajar..tapi ada je kerja yang belum di selesaikan lagi..aduh..risau juga lah dengan semua nie..huhuhu..minggu depan dah start exam...apakah aku ni sudah bersedia tok menghadapi exam yang bakal aku lalui nanti nie..hahhaha..masuk ke selama 14minggu aku belajar nie..hahaha..entahlah.. aku fikir tak sabar nak cuti 2bulan...huhuhu....

nantilah aku cerita lagi..sibuk-sibuk..degree ni lagi sibuk dari diploma...diploma boleh juga aku main-main..hahhaa...ni nak main-main..hahaha..tengok jelah keputusannye macam mana,...mengecewakan..=(

No comments: