Thursday 21 June 2012

Last Assignment will summit

Salam..

dengan rasa tak bertanggungjawab terhadap pelajaran..aku mengambil atau erti kata lain aku mencuri masa aku ini dengan menaip sesuatu di warna.... memang budak tak nak buat kerja awal adalah akulah orangnya.. apalah nak jadi dengan aku nie.. memang tak pernah sedikit pun berubah... alah tak kisahlah.. yang pasti dapat siapkan juga kira ok jugaklah kan.. nak kata test berlambak memang tak nampak test dah sekarang.. hanya menanti exam yang bakal tiba tak sampai seminggu dari sekarang nie.. wah...!!!

esok aku hanya perlu submit kan last assignment.. nasib baik assignment grouping dan dah present lebih awal..jadi hanya tumpukan pada report sahaja.. hahahaha....!!! memang pemalas betul nie.. bila dah nak terjatuh baru nak berpaut.. tunggu masa terjatuh je macam nie.. huhuhu...!!!

lepas ni aku hanya perlu tumpukan pada final yang hanya 4subjek je aku harus tumpukan.. tapi kenapa 2subjek tu terlalu dekat..aduh...!! boleh jadi mata panda China macam nie..!!!why....!!Doshite..!!!aduh..  kena pulun habis-habisan nie..huhuu...


kerana lepas beban segalanya tue..aku dapat tumpu 2bulan cuti sebaiknya...huhuu....!!Lepas nie menjadi suri rumah tangga sepenuh masa selama 2bulan...wahh...!!! parah-parah..!!need do something...huhuhu...

No comments: