Wednesday 2 March 2011

ReeXsa Collection



kerana reexsa aku tak boleh tidur.. kerana reexsa kepala aku asyik memikirkan hal nie. mana taknya dah aku CEO nya.. tapi bukan nak kata apalah.. adalah sedikit terkilan aku dengan ahli group aku.. bukan diaorang tak buat kerja.. diaorang buat.. dan aku suka cara diaorang buat.. cuma yang aku tak berkenan cara diaorang buat kerja.. aku ni pulak bukan jenis nak marah-marah.. yelah ahli aku semuanya kawan sekelas aku.. jadi aku hormat mereka.. dan aku tahu.. aku buat masa ni kurang bagi komitmen..sebab kepala aku asyik terpikirkan tesis aku yang belum siap board.. selagi aku tak siapkan board tu... selagi tu kepala aku asyik pening jer.. ditambah pulak minggu depan ada test ETR... study pun gitu-gitu jer.. banyak kena kejar sekarang nie.. jadi aku pun payah untuk kerah kawan-kawan aku untuk buat projek bisnes nie.. aku tak naklah kerana projek ni, boleh bermasam muka kemudian hari.. yelah walaupun dah nak akhir sem.. tapi tu tak bererti tok kita nak sakitkan hati kawan-kawna kita.. tapi sekarang aku cukup takut jika projek aku tak siap... memang terkejut kelas en.Zahid tadi.. terus tanya group aku.. macam mana projek.. berjalan atau tidak.. aku memang terpinga-pinga.. yelah tak buat apa pun,.. mana taknya.. malam tu kami ada test environment.. masing-masing ada kesibukan masing-masing.. jadi aku takut tok ganggu life diaorang bila weekend.. hai.. adakh projek reexsa ni akan berjalan dnegan baik?? aku berharap sangat yang projek nie akan berjalan dengan lancar.. semua risiko dan masalah projek nie aku yang bertanggungjawap.. ni pun aku masih meng edit mana yang patut.. nie kah tugas sebagai ketua?? hai... semua ni suatu dugaan buat aku.. aku harap tok department seterusnya tiada masalah..

aina..you can do..do be so worried..it just beginning.. more than that it will be come..

don't be afaid dear..

take easy...

think it piece a cake as u think...

never give up.. you friends will always be with you...

we one team...

go...go..go....

its our business...never down....



No comments: