Sunday 6 March 2011

bz MeLanda...(TaPi TetAp Hepi)

minggu ni aku agak sibuk dengan urusan duniawi aku... ala apa lagi kalau bukan dunia belajar aku.. entah bila semua ni nak berakhir... habis diploma.. ada lagi satu peringkat lagi... degree.. satu persatu aku mula melangkah.. apakah mampu tok aku lalui semua itu? kepala aku masih memikirkan untuk semua tu.. apakah mampu tok aku lalui?? tapi walau macam mana pun aku kena teruskan untuk menamatkan diploma aku.. then....

yes...!!!!!!!!!

4month or than that aku akan cuti..... hhahhahaa... giler tak aku nie... suka pulak cuti lama-lama nie...hehehhe..padahal boleh lama dari tu.. tapi aku nak buat macam tu ker? belum pasti.. hahahaha...samapai aku tak tahu nak buat apa cuti nie..

tapi dah suruh mak aku risik-risikan kalau-kalau ada kerja dekat tempat kerja mak aku.. bukan apa...bukan tak nak cari kerja dekat-dekat tapi nak tukar environment baru dan ..... (macam mana aku nak pergi kerja kalau tak ada kenderaan..tapi kalau dengan mak aku... ada kenderaan...hahahha).. tapi tak tahu lagilah.. dengar cerita baru nie.. mak bagitahu ada kerja kosong...kihkihkih... hope bolehla aku kerja cuti nanti.. takkan 4month tu membesarkan badan jer.. baik aku cari income yang aku boleh buat untuk sara aku...hahaha...(padahal parent yang still sara aku nie... adeh.. apalah aku nie...)okla kalau aku ada cerita lagi.. aku akan cerita yer...

No comments: