Sunday 4 November 2012

Selesai semuanya

Assalamualaikum...

Selesai sudah segala urusan yang selama ini agak serabut... terima kasih pada yang hadir dan pada yang tak hadir takpe.. saya faham.. ada yang sibuk dengan urusan masing-masing.. dan pada yang lupa..tak leh buat apa-apalah..




aku sungguh tak sangka.. seorang kakak senior aku.. datang juga ke majlis tue.. terima kasih tak terhingga buat kak Ainatul sebab sudi hadir ke majlis tersebut...




Kak Nurul yang hampir 2tahun aku tak jumpa sejak dia  kahwin aku tak pernah jumpa.. anak dia pun dah besar.. terima kasih kak Nurul sebab sudi hadir dengan suami.. =)


Abang saudaraku bersama dengan adik iparnya dan juga ayahnya.. jarang juga berjumpa dengan mereka.. mereka datang dari Johor.. terima kasih kerana sudi hadir..=)


Ni rombongan dari Kelantan... Simple dan sederhana.. terima kasih keran sudi datang dari jauh.. =)



Masakan ala kampung menambat selera kepada tetamu yang hadir.. lauk pauk yang beraneka pilihan dan dihidangkan bersama bubur kacang.. membuat tetamu tidak jemu untuk menambahnya
ada juga di tempah kahs dari Jeram (kampungku)...


Adikku bersama kawannya sempat bergambar bersama...


pengantin lelaki dan perempuan (abang dan kak iparku) sedang bersedia untuk majlis makan beradab bersama keluarga..)bertemakan biru cukup menarik konsepnya.. =)


Majlis makan beradab bersama keluarga di sebelah kelantan.. =)


Pak Cik Saudara (Pak cik Saufi) akan menamatkan zaman bujangnya pada awal bulan 12 nie.. akhirnya penantian selama ini..huhuhu.. tahniah buat pak cik aku kerana akan menempuh kehidupan berumah tangga selepas ini...


Sempat adikku bergambar di saat sedang menjaga gula-gula untuk diedarkan ke kanak-kanak riang..=)


sebahagian rakan sekerja abah yang hadir dan sempat bergambar bersama pengantin dan tuan rumah.. =)


Cousin lelaki aku yang turun dari Melaka terus ke rumah.. pantang jumpa pasti ada saja nak digaduhkan.. sukar untuk berbaik berdua.. sejak dari kecik lagi kami pasti berkelaih berdua.. dan sekarang nie kami dah dewasa.. tetap sama juga.. haish..!! 


Kak Lin (kak Saudara) bersama maksu bergambr berdua.. anak saudara bersama mak ciknya (dah pangkat nenek pun maksu aku nie..) eh..!! kalau maksu nenek aku makcik?? waaa....!!!


adikku bersama Luqman... =)



adik saudara yang paling kecil yang tinggal.. kecik-kecik dia pun lincah... Haziq namanya..


Mak Cik Rabiah dan emak bergambar bersama pengantin... Dikatakan Makcik Rabiah ni ada iras-iras dengan mak.. bertul atau tidak..?? tak tahulah..


agak lama tak berjumpa adik saudara aku sorang nie.. rapat juga aku dengan dia.. sekarang dia sedang belajar di kelantan.. hampir 2tahun tak berjumpa.. bila balik kampung pasti tiada rezeki untuk jumpa bersama.. jadi inilah masanya.. tapi seperti terlalu singkat...



adik bergambar bersama adik saudara berdua...



Ayahnda yang sedang makan setelah penat melayan tetamu yang datang bertandang.. selesai sudah majlis tersebut.. kelihatan wajah lega yang terlihat pada ayahnda.. selepas ni ada lagi majlis yang akan menyusul.. insya-ALLAH...

No comments: