Saturday 2 April 2011

KhusUs KahWiN...

nak update ni.. nak story sikit nie.. tadi aku pergi khusus kahwin..bukan gatal nak kahwin dah ok.. tapi tuk mengisi ilmu yang masih cetek..cuma tak sanggup tu kena bangun pagi.. tapi aku gagahkan jua untuk bangun pagi-pagi demi segulung sijil khusus kahwin.. ala kalau dah ada sijil khusus kahwin senang pada aku untuk kemudian hari.. tak payah nak ambil time keje or what.. tambahan pula yurannya tak mahal pun hanya RM50.. standard untuk pelajar lah tu... limit untuk 300 peserta sahaja... tapi jelaslah.. 2/3 daripada pendaftaran adalah wanita dah selebihnya lelaki.. yang ni aku tak nak banyak komen korang sendiri pun boleh perasan kan...hehhehe..mata aku pagi-pagi memang kecik tol.. kenapalah pagi itu.. oh sungguh mengantuk diriku ini...hari ni je ada 6slot yang diselitkan didalam khusus pada hari pertama.. setiap 2slot seorang penceramah.. nak aku sebut nama penceramahnya ke??huhuhu.. tak perlulah.. tapi yang aku boleh katakan standard ceramah bukan untuk mereka yang bakal bernikah tapi lebih diterangkan secara umum... nak kata rugi tu ada jugalah..hahhaha bukan aku dah gatal lah.. tapi sebab kita nak pergi khusus kahwin untuk dapatkan lebih knowledge.. tapi apakan daya.. mereka yang datang bukan nak nikah ontime pun.. jadi penceramah memberikan penerangan yang agak berlapik.. aku dapat rasakan kalau khusus kahwin untuk yang bakal berkahwin pasti lebih terperinci..lagipun penerangan ceramah berikan terlalu singkat.. rasanya sikit je yang aku dapat.. nak kena ambil lagi rasa macam nie,...tapi time tu ambil memang nak berkahwin,.huhuhu...tapi calon dah ada ker??hehhe...biarlah menjadi rahsia..nanti dah


sampai masa akan



tersebar jua..hahhaha... esok ada lagi 2slot sebelum menduduki exam..hahhha..aku ingatkan tak ada exam..rupanya ada juga..adeh.. kira macam masuk kelas..oh..ada yang mengantuk dan ada yang seronok..penat-penat....akan aku gahakan jua yer...

No comments: