Monday, 26 December 2011

~~berfoya-foya bersama mereka..=) (i-city time)









berat hatiku

salam..

tempuh pembelajaran aku telah tamat untuk semester ini.. dan peperiksaan bakal tiba awal tahun nie.. apakah aku dah ready tok menghadapinya.. aku nak ucapkan good luck kepada semua kawan-kawan aku yang bakal menduduki exam tersebut..marilah kita berjuang bersama-sama dalam menempuhi perjuangan itu bersama..=)

(03.12.12) big days for my cousin..congratulation dear..=)

hantarannye..cukup simple..=)

fatin & suami..zul..


pelamin yg cukup simple..



bersama sedarku..=)


again..=)

with fatin

mengadanya aku

menyibuk di pelamin

lepak dulu..makan time..

wan and my love mum..












time to balik..huhu

~~love you all..Matech Community..=)




before go

nice view site..huhu

girls only,..=)

with sir muzamir and shah..=)

sue..=)

candid site

leha


shoot time..huhu

like model??hahhaa...bankrup majalah

comeykan kami

love you all....

im happy with u guys..

my cutey friends..

guess who..hahhaa..comey..

with my baby buuu...hahhaha..

sempat lagi nie

my classmate..tapi takde gjoe..amin and kak fatin

my team...=)







sweet tak kami

thanks my team love u all..=)

enjoylah korang..=)

Sunday, 4 December 2011

ujian bagiku...

salam..
selama 2hari berturut-turut..dugaan yang aku lalui cukup buat aku sabar dalam menghadapinya...huhuu..syukur alhamdulillah takde pape..tapi tulah..aku redha segala yang telah tertulis dalam kehidupan aku ini...terima kasih YA ALLAH masih memberikan kepada aku untuk teruskan kehidupan ini.. semua tu suatu ujian KAU berikan padaku agar aku tidak lupakan KAU...